Bestellingen, Bezorging, Verzending en Retouren
Welkom bij Nederlands Patisserie Huis!
Hier vindt u alle informatie over hoe u onze heerlijke producten kunt bestellen, laten bezorgen, verzenden en retourneren.

Bestellingen
U kunt uw bestellingen eenvoudig plaatsen via onze webshop, het contactformulier, per e-mail op bestellingen@nederlandspatisseriehuis.nl of telefonisch via 0252-372480.
Bezorging
Voor bepaalde producten, zoals taarten, bieden wij alleen de mogelijkheid tot ophalen of verse bezorging. Onze bezorgregio’s zijn: Amsterdam, Beinsdorp, Bennebroek, De Zilk, Hillegom, Hoofddorp, Leiden, Leiderdorp, Lisse, Lisserbroek, Nieuw-Vennep, Noordwijk, Noordwijkerhout, Oegstgeest, Rijnsburg, Sassenheim, Valkenburg, Voorhout, Voorschoten, Warmond, Wassenaar, Zwaanshoek.
Bij het bestellen kunt u de gewenste bezorgregio selecteren, waarna onze bezorgers uw product bij u thuis afleveren.
Verzending
Producten (zoals bijv. chocoladerepen) die verzonden kunnen worden, sturen wij met PostNL. We streven ernaar om uw bestelling binnen 1 tot maximaal 5 werkdagen na ontvangst van de betaling te verzenden. U ontvangt altijd een bevestiging zodra uw bestelling is verzonden.
Wanneer een product tijdelijk niet op voorraad is, informeren wij u zo snel mogelijk per e-mail. U kunt dan kiezen om de bestelling te annuleren, te wachten of een alternatief product te kiezen.
Afhalen in de winkel
U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling af te halen in onze winkel in Noordwijkerhout. Hierdoor bespaart u op verzendkosten en kunt u tegelijkertijd onze winkel en de heerlijke geur van echte chocolade ervaren. Geef bij uw bestelling aan dat u deze wilt afhalen en wij zullen u mailen wanneer uw bestelling klaar staat.
Adres: Walserij 75c
2211 SL Noordwijkerhout
Verpakking
Wij zorgen ervoor dat uw producten in optimale kwaliteit aankomt. Elke bestelling wordt zorgvuldig. Bij hoge temperaturen behouden wij ons het recht om de verzending uit te stellen tot een gunstiger moment.
Retourmogelijkheden
Vanwege de beperkte houdbaarheid en hygiënische redenen kunnen geopende producten niet worden geretourneerd. Indien u een probleem vaststelt na opening van de verpakking, neem dan direct contact met ons op via het contactformulier met vermelding van uw bestelnummer en het probleem. Wij zullen samen met u naar een passende oplossing zoeken.